1

Ο τελευταίος (μου) πειρασμός

Posted by el-ninio on 4/01/2007 03:56:00 μ.μ.


Δεν νηστεύω, δεν πηγαίνω στην εκκλησία, δεν κάνω την προσευχή μου το βράδυ.

Σήμερα, Κυριακή των Βαϊων φαίνεται πως ο ερχομός της Μεγάλης Βδομάδας ξύπνησε μέσα μου το από χρόνια κοιμισμένο αίσθημα θρησκευτικής και πνευματικής αναζήτησης. Στο Mega μια μοναχή εκμυστηρεύεται στους Πρωταγωνιστές πώς αφιέρωσε τη ζωή της στο Θεό. Πώς δεν της λείπουν τα εγκόσμια, πόσο πλήρης νιώθει, πώς αντιστέκεται στους πειρασμούς. Γελάω ειρωνικά, υπερφίαλα. Γελάω, με πράγματα που προφανώς δεν κατέχω-σε πρόλαβα! Ένας φίλος ταξιδεύει στο Άγιο Όρος, ίσως αυτός βίωσε την επαφή με το θείο, θα περιμένω και μια τρίτη γνώμη…. Ώς τότε θα αναρωτιέμαι για αυτήν.

Τι γνώρισε από τη ζωή; Έζησε, αν δεν ονειρεύτηκε χαζεύοντας την πανσέληνο κουλουριασμένη σε μια απέραντη αγκαλία; Αν δεν έπεσε στο βαθύτερο ύπνο μεθυσμένη από γλυκό κρασί δίπλα σ’ ένα τζάκι ένα κρύο βράδυ του χειμώνα; Αν δεν βούτηξε στο απέραντο γαλάζιο από το βαρκάκι που κάνει το γύρο του νησιού με μάγουλα και μύτη τσουρουφλισμένα από τον ήλιο και τις αισθήσεις παραδομένες στην γεύση της αρμύρας, την μυρωδιά του αντηλιακού, το άγγιγμα της άμμου...

Εδώ και μιας παράγραφο προσπαθώ να φέρω στο μυαλό μου αυτά που αγαπάω περισσότερο στη ζωή, αυτά που σαν φίλμ θα θελα να περάσουν μπροστά από τα μάτια μου όταν θα βλέπω τη σφαίρα να αφήνει το όπλο με κατεύθυνση το κεφάλι μου, όταν παγιδευμένη σε ένα αυτοκίνητο πέφτω από ψηλά στη θάλασσα... όταν εν πάσει περιπτώσει αντικρύσω...χολλυγουντιανά το τέλος! Το soundtrack το χω βρεί...

No, rien de rien..Je ne regrette rien

Ήταν πιο εύκολο απ’ ότι πίστευα, μου πήρε μόνο δυόμιση ώρες σε μια σκοτεινή αίθουσα και κόστισε μόλις 7.50 ευρώ. Η Edith Piaf χαμογελά πονηρά.

Επίσης πονηρά μου χαμογελούν εδώ και ώρες το σωστό και το λάθος. Ειδικά το λάθος μου κλείνει το μάτι τόσο γοητευτικά που είναι πάνω από τις δυνάμεις μου να αρνηθώ, και να... (μην) μετανιώσω. Άλλωστε, μέχρι το Μ.Σάββατο έχω χρόνο για μετάνοιες...Για την ώρα θα παραδοθώ στις αμαρτίες και θα σκεφτώ σοβάρα τη μετονομασία του blog σε "Βλάσφημο" Βρέφος-αν η Εκκλησία δεν με αναγκάσει να βάλω λουκέτο ως τότε!

Αμήν


ααα..και να μην ξεχάσω:

Ιδού τι λέει ο τρελός: «Η συναναστροφή με τους ανθρώπους χαλάει τον χαρακτήρα, ιδιαίτερα όταν δεν έχει κανείς χαρακτήρα». Friedrich Nitzsche, «Έτσι μίλησε ο Ζαρατούστρα»

Σημ:"Εκεί,εκεί στην κόλαση", παραπέμπουν οι Ab Οvo σε μιαν ανατρεπτικά προκλητική παράσταση διαβολεμένου...χιούμορ.


|

1 Comments


Πολύ ωραίο κείμενο. Πόσο συμφωνούμε να ήξερες.

Copyright © 2009 θείο βρέφος All rights reserved. Theme by Laptop Geek. .